slide show

lägenheter

 
 
Känns ganska sjukt att skriva det här men det är snart dags för mig att börja leta efter lägenheter..lär ju bli en etta för mig så det blir väl inte roligare än så men ändå, det ska bli så kul att få inreda och fixa min egna lägenhet precis som jag vill ha det, har redan massor med idéer haha.
 
skulle såklart inte tacka nej till någon av lägenheterna/husen på bilderna dock, tänk en stor lägenhet med utsikt över new york..ååh hade ju varit en dröm.
Sandra - Med en fästman på Kumla

Åh vad fina! Längtar tills det närmar sig att han kommer hem så vi (jag) kan börja leta efter en större lägenhet igen :D

Lycka till med lägenhetssökandet!

Carro

Hihi håller med, det hade varit en dröm ;)

anna

inredning är så kul! finns så många fina stilar :)

ericaandersson

svar: jo han är gullig och tack haha :D

snie.blogg.se

hur grymt som helst! o ha en egen pool oxå..ahh :)

liborius

åh det är underbart att ha sin egna lägenhet:)

Amanda

Det är underbart med eget, oavsett storlek på lägenheten/huset, för att man får inreda själv :D

Natalie Salazar

ååh underbara!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tänk att få bo sådär!

sara

Åh så mycket snygga lägenheter!

Lotta

Sv. Jaa, det var de verkligen :) Vad hittar du på för skoj idag då?? =) kram!

Malin

önska man bodde så!

sv;tycker jag med:)

josse

Hejhej !

Vilken fin blogg du har !
Det skulle vara jättekul för mig om du ville kika in på min blogg en snabbis och kommentera detta inlägg : http://lifebyjosefinee.blogg.se/2013/march/vem-uppfattas-jag-som.html

Ha det bra !

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: