slide show

just another outfit .

 
 
 
 
Idag var det en sån där dryg dag som när man provar allt i garderoben men inget sitter snyggt..tur att jag hade mina nya svarta jeans iallafall, jeans är alltid ett säkert kort. termometern visade 1 plus också när jag drog på morgonen så jag passar på att använda skinnjackan så ofta jag kan nu innan minusgraderna kommer tillbaks.
Linnéa

Gillar outfiten <3

→ Amanda ←

sv; jag med!

Emelie♥

Väldigt fin outfit :)

♫♪ sandra T

snyggt!

Linnéa

Så lite så <3

Sofia

Fint! Gillar sista bilden. :)

jonna

haha okej :) då känns det inte så lockande att prova dom. hehe.

Sofia

Snyggt :-D

Carro

Fint! :)

EbbaBloggen

Så snyggt! Dock tycker jag det är för kallt för skinnjacka än ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: