slide show

IDAG

Har nyss kommit hem efter en lång dag i flera olika butiker, fick med mig lite fina saker hem bl.a klockan som ni kan se på bilden längst ner, så nöjd med den. nu ikväll blir det lite fredagsmys, tror att jag ska ha PLL marathon för att leta lite ledtrådar, på tisdag (i usa) sänds ju säsongsfinalen som verkar sjukt spännande.
 
lite outfit bilder + några från idag;
 
 
 
 
 
Celine

- Jag stör mig så sjukt mycket på när folk gör sånt :/ haha! :)

Hanna

Fint! :)
sv: Tyckte det var spännande! Jag fattade aldrig att Spencer var med i A-team förrän jag läste det någonstans. Haha. På tisdag är det sista avsnittet för säsongen tror jag. Sen kommer en ny säsong till sommaren. :( Vad tyckte du?

Hanna

Jag såg aldrig att du skrev att det var säsongsfinal. Haha. :)

Hanna

Sv: Jag tyckte att avsnittet var lite rörigt men jag fick typ panik när A gick iväg med Malcolm på cirkusen. Det är många som tror att Alison har en tvillingsyster. Det kan vara så. Annars har jag ingen aning! Vad tror du? :)

Sara - Hold on be strong

SNYGGT!

emma

Hej! Nu har jag börjat blogga på nytt, på friman.blogg.se. Hoppas du kikar in och gillar den.Kram Emma

Cajsa T

Extremt snygg outfit :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: