slide show

eyeliner tips

 
 
 
Tänkte bara slänga upp ett snabbt tips på en eyeliner som jag köpte i helgen som heter super liner, den är lätt att applicera och det går hur bra som helst att ta bort om man gör fel. vet att det blev ett litet mellanrum där vid franskanten så jag får väl öva lite till. mascaran som jag oftast använder är masterpiece max men ibland även clump defy.
Josephine Einarsson

Svar: Visst är det!:) Så värt att köpa!

liborius

kul med tips:)

kkaffehörnan

Nu är Dagens Blogg uppe, kanske de var du ?
Ha en snygg kväll

Josefine Anerland

Haha jag använder H&Ms egna, så mycket pengar lägger jag på smink hahaha..

SV: Då är jag inte ensam då! :)

Carro

Härliga tips :)

sara

Tack så mycket, kul att du gillar den! :)

hoppas du får en bra fredag!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

- Ja det ska bli jättekul, men framför allt skönt med miljöombyte:)

Dragana

Det är så svårt att sätta eyeliner rätt tycker jag. Men det ser så fint ut när man gör rätt! :)

Sarah

Så bra tips till alla som använder eyeliner :)

Nelly

Roligt med tips :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: