slide show

dreamy dress

 
 
 
 
Fick hem min balklänning idag från nelly, wihoo! i beskrivningen står det att man ska välja en storlek större då den är liten över bysten så jag tog en M och jaa..det blev lite väl stort. det går dock att fixa med en bh under så jag köpa en freebra eller nåt sen. annars så tycker jag att den är väldigt enkel men samtidigt supersnygg, på balen kommer jag ha ett stort halsband till också.
 
ang. längden så är den galet lång, har ca 10 cm klackar på mig och jag trampar fortfarande på klänningen men det visste jag redan innan jag beställde så ska förbi skräddaren imorgon.
Ebba Molin

SV: Ja hon är himla go hihi!

sara

okej, jag försökte igår men lyckades inte göra kollaget ändå! Måste man logga in för att kunna göra det?

snygg klänning!

Matilda Blom

sv: Tack :D jättefin klänning också, kan tänka mig att något stort halsband till är snyggt! :)

Malin

sjukt fin!!

sv;ja det är så snyggt:)

Anna

Skulle gärna vilja att du kikar in på min blogg och läser mitt inlägg angående Halal-slakt.

Sprid gärna vidare, Halal är sjukt.

Moa

Älskar klänningen! :D

Sarah

Va fin du va i den :)

Hanna

Fin! :)

Marre

Så fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: