slide show

beslutsångest

 
Håller på och letar efter en studentklänning för fullt just nu och har fastnat för 3 st. det jag gillar med den 1a är den öppna ryggen och de guldiga paljetterna som matchar min studentmössa som också har guldiga detaljer, den i mitten är sjukt söt och den 3e har också en fin rygg med en liten rosett. så vilken ska jag välja?
Viktoria

Den 3! Den var as fin ju!

sara

superfina alla tre men jag gillar den första mest :)

Michelle

Sv: Visst är det!

1!!!

Johanna Fåglund

Sv: Tack! :))

Hannahlinnea

Jag tycker den sista!

Linnéa

Hihi, oh ja, flats kan man ha till allt <3

Y A S M I N E

Alla var verkligen superfina, svårt val... Jag tror nog att jag röstar för den första faktiskt, fint och speciellt med glitter! :)

Juliaa

alla var fina!
sv: Tack :)

emma

Oj, alla dom där va snygga. Jag tycker antingen den till vänster eller till höger.


svar:Visst är sånt coolt!:)

Mikaella

FÖRSTA!!!! Eller sista :D

s: Ja, föredrar också små och diskreta tatueringar! :)

liborius

1 eller 3 :)

Jessica

Vart är 3an ifrån? :)

Svar: romwe.com :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: