slide show

130329

Imorgon kommer min syster över hit och firar påsk med oss, ska bli så mysigt att ha henne här. men innan det så måååste jag verkligen plugga, projektarbetet ska vara inne om 2 veckor och jag har knappt börjat haha..jag skriver ju om mina nagelmålningar och igår målade jag den sista som ska vara med, så nu har jag den tråkigaste delen kvar - skriva rapporten.
 
förhoppningsvis hinner jag även ut i solen en sväng också men ska försöka röja undan så mycket plugg som det bara går. 69 dagar kvar till studenten!
 
 
en liten 'behind-the-scenes' bild från när jag skulle ta outfitbilder..ser ut som att jag fick nåt skrattanfall eller nåt haha.
J O Y ▲

sv: Ja men eller hur!
Jag brukar oftast sova när jag väl har somnat, men i natt vaknade jag säkert 6 gånger haha ):

- ja verkligen! :D

Olivia Magnusson

snygg outfit! :D

sv: ja verkligen :D
kramis❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: