slide show

130324

Imorgon väntar som vanligt en lång dag på praktiken igen, har dock en kort vecka (går bara tills på tisdag sen får jag looov) så det känns ju helt okej. har dock en del att göra i veckan men det ska verkligen bli skönt med lite lov, påsklovet blir dessutom mitt allra sista lov så jag får passa på att njuta så mycket jag bara kan av det.
 
nu i veckan kommer jag antagligen att få hem min studentmössa också, nu börjar det kännas som att det är på riktigt..åååh!!
 
 
en bild från april förra året, precis innan jag färgade mitt ombrehår..ska göra nåt nytt med mitt hår snart men har inte riktigt bestämt vad än, blir antagligen en hårförlängning eller nåt.
Sara - Hold on be strong

Åh vad fin!! Åh vill ha ombrehår, såå snyggt!!
Sv: åh tack så mycket! :)
kram

Moa

Åh vad kul med student mössan :)

Olivia Magnusson

gud va fin :D

sv: ja precis, när jag blir äldre ska jag roadtrippa i usa :D
kramis♥

snie.blogg.se

hade oxå velat ha lov!! iaf 2 lediga dagar..:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vet du vad du ska göra efter studenten?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: