slide show

130315

Är ledig idag (sååå skönt) för att vi skulle få plugga på om nagelns sjukdomar osv. så jag ska snart iväg mot stan med min familj för att fixa lite saker, ska bl.a lämna in min balklänning och sen får vi se om jag får med lite nya fina saker hem också.
 
Dragana

Redan köpt balklänning? Spännande! :D

sara

okej, tack för hjälpen ska testa det! :)

Har med det halsbandet, älskar det för det piffar verkligen upp vilken outfit som helst! :) Och superfina naglar i inlägget under! :)

liborius

fina du! skönt o va ledig:)

Nelly

Härligt att vara ledig! ^^

anna

skönt att vara ledig :)

Celine

- Tack så mycket! ♥

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Sara - Hold on be strong

Snyggt halsband!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: