slide show

130306

Kom hem för ca 30 minuter sen, hade ingen lärare på lektionen (har ju bara en 3timmars lektion på onsdagar och slutar egentligen halv 12) så det blev väldigt oseriöst haha så jag och malin tog tåget hem efter 1 timme. nu ska jag snart iväg till banken för att fixa en grej med mitt kort som krånglar och sen hem igen och se det nya PLL avsnittet.
 
 
en liten sneek-peek på dagens
Lotta

Sv: Tack så mycket :) och min dag har varit helt okej, skönt att ha den där duggan är världen iaf :) Vad hittar du på för skoj idag? =) Kram!

J O Y ▲

sv: Haha just do it!
Jag är nålrädd, men när jag ska pierca mig går det bra!
Då gör man ju det ändå för att det är snyggt, blodprov och sprutor är jag livrädd för och försöker undvika, för man får ju ingenting utav det haha!

H A N N A ♥

sv: Ja verkligen, har du varit i Teneriffa? (:

liborius

åh converse<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: