slide show

130305

Har precis kollat klart på gårdagens top model avsnitt, tyckte deras utmaning verkade lite rolig haha..inte lätt att lägga en perfekt eyeliner och även måla naglarna under en skakig biltur.
 
nu har jag precis tagit sminket och ska snart hoppa ner i en nybäddad säng, åh finns det nåt bättre efter en lång dag? tänkte även klicka hem min balklänning nu ikväll men är fortfarande lite osäker så vi får se, den är grymt fin iallafall men inte för fin så den går att använda till vanliga utekvällar också men dock väääldigt lång till mina 160 cm.
 
 
men hej här är vi glada haha..pic från förra veckan.
Jenny

Vilken fin bild!
Åh vad spännande med balklänning, blir säkert jättebra! :)

Sofia

Åh nybäddat är det bästa. :)

MADDISENJ

fint halsband

J O Y ▲

Haha jag skulle aldrig ha klarat av att lägga en perfekt eyeliner och måla naglarna snyggt i en taxi!

Sofia

Fin bild :-D

Kaffehörnan

Godmorgon. Vad underbart fint leende du har

Carro

Jaa, de gör det säkert! Tack för tipset iaf :)

snie.blogg.se

oh jag kommer ihåg va skoj det var med alla balförberedelser :)

Othilia Li

Söt blogg!

Linda

Åh vad roligt att du tyckte om den :)

sara

ne måla eyeliner under en skakig biltur känns inte så lätt, själv har jag lagt det en gång när jag var bra full och det resultatet ska vi inte prata om! Hihi! ;)

Sofia

sötis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: