slide show

Warner brothers studios

Okej idag har vi gjort den häftigaste saken hittills  på den här resan, vi har varit på warner brother studios och här spelas bl.a pretty little liars, true blood, big bang theory, two and half men, mentalist, gilmore girls, ghost whisperer, batman, superman, vänner osv in.
 
jag som älskar PLL hade turen att få se i princip hela rosewood och fick till och med gå in i den där kyrkan. Det var sååå häftigt men jag får berätta mer sen när jag ska lägga upp mina systemkamerabilder, så länge kan ni få se ett collage som jag gjorde nyss;
 
 
glöm inte att checka min insta (juliailgren1) för jag har lagt upp fler bilder från L.A där!
Linnéa

Wow, vad grymt(!) Jag som älskar true blood & gilmore girls hade drömt om att göra den turen <3

liana

Japp! :)

snie.blogg.se

låter roligt!!

benedit ♥

åh vad kul! :)

sv; jaa jag med :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men gud så underbart:)

SV: ja, verkligen!

~ vad gör dudå?
kram ♥

Sarah Persson

Åh vad kul det låter! :D

anna

vad häftigt :)

Åhh True Blood! <3
Tog du nå bilder därifrån?

SV: Tack så mycket! :)

Svar: Ja några men inte alls många :)
Julia

fanny - flyttar till LA i sommar

måste åka diiit! får man ha systemkamera där inne btw? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: