slide show

UPDATE

tidsinställt inlägg
 

Vill bara göra en snabb update här, har inte alls mycket tid över till bloggen just nu..idag ska jag fixa naglar och ikväll har vi våran studentmiddag, imorgon är det skola och nagelfix igen, på onsdag är det avslutning för 1:orna och 2:orna, på torsdag ska vi dekorera flaket och på fredag tar jag studenten!!!!! längtar så himla mycket och börjar bli lite nervös haha.
 
efter studenten så kommer jag fira lite med familj och vänner och efter det drar jag till L.A så ni kanske förstår att det är mycket nu men jag ska försöka slänga upp lite inlägg iallafall!
 
 
emelie andersson

sv: okej vad gutt, då antar jag att du längtar ;) det gör iaf jag :D

snie.blogg.se

hoppas du får en rolig vecka!!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Förstår att du har fullt upp nu:) Njut av den här tiden!

Moa

Åh vad kul :)

Linnéa

Visst var den söt, och enkel :)

Låter som en soft vecka med ett grymt bra slut <3

O L I V I A

fin du är!

Amanda

Så härligt att få fixat naglarna! Kram!

benedit ♥

fin du är!

sv; ja det var riktigt gott! D

Malin

-tack, ja jag tyckte att den var lite rolig :)

Jessica

Ååh vad kul att få fara till L.A! :D

Maja

sv: tack din är med fin!

MADDISENJ.SE

Åh vad mycket roligt, njut av denna tiden :D

jonna

jag också :)
allt bra med dig idag då? :)

Sarah Persson

Vad söt bilden var!

Seoulsisters

Kul med L.A!

Carro

åååå kul!

Fanny

Allt bra med dig idag då? :)
kram

Nelly

Så roligt! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: