slide show

topp @H&M

 
Hittade nyss en snygg topp från h&m som jag verkligen gillade! jag är en sucker för dragkedjor och chiffong så den här måste jag ta och prova imorgon om jag hittar den inne på h&m i stan. vad tycker ni?
❤ w i l m a ❤

sv: åååh ja! :)
supersnyggt verkligen!!

emelie andersson

sv: ja själv tar man ju imon :)

Nelly

Tjusiga saker ^^

emma

Haha jaa verkligen! Jag tycker den stämmer rätt bra ;)

kicki

Fixar frågestund i bloggen nu, bara fråga på!

Btw snygga saker!

snie.blogg.se

mkt fint=)

Linnéa

Wow, jag älskar verkligen när det är dragkedjor baktill på olika plagg, såååå snyggt <3

sara

Skit snyggt!

♫♪ sandra

snyggt!

Sara - Hold on be strong

Fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: