slide show

studentmiddag

 
 
 
 
lite outfitbilder från gårdagens studentmiddag och mösspåtagning. har på mig en gammal klänning från nelly.
 
Så igår hade vi våran studentmiddag och nu börjar nästan kännas som att det är på riktigt, att det är min tur att få ta studenten! det är liksom ingen annans mössa som man provar för skojs skull eller det är inte jag som står på marken och kollar på alla lyckliga studenter. på fredag är det äntligen min tur!!
Malin

-tack :D

fin!! :)

Moa Kandelin

Vad fin :)

Sarah

Åh vad man bli avis! För mig är det två år kvar! :(

Dana

åh vad snygg outfit! älskar klänningen <3

Amanda

Superfin klänning!

Linnéa

Åh så fina bilder <3

Det var mamma som shoppade och jag fick agera smakråd idag - ovanligt, brukar vara tvärtom :)

Sofia

Snygg klänning :-D

Fint! :)

SV: Åh tackar! :)

Nathalie

sv: eller hur! har du längtat mycket till sommaren nu när den äntligen är här? :)

jonna

ja verkligen :)
så fin klänning! :)

anna

så fin!

e

Riktigt fin färg på klänningen!

Johan

Snygg klänning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: