slide show

STUDENTEN - del 1

Gick upp 3 på morgonen (natten?) och gjorde mig iordning, kändes typ som att jag gick i sömnen haha. vid halv 5-tiden så åkte jag till en vän och sen åkte vi tillsammans och hämtade några till som skulle åka med oss till champagnefrukosten. vi hade så himla kul i bilen, 3 av oss hade sånadär tutor och tutade på alla haha, sjukt kul!
 
champagnefrukosten var riktigt bra och mysig. efter det åkte vi in till stan och samlades där för betygsutdelning osv. vid 11-tiden var det äntligen dags för utspring och jag var såå nervös innan, nu i efterhand vet jag inte varför jag var det men jag vet inte ensam om det iallafall.
 
del 2 kommer sen!
 
 
 
 
champagnefrukosten.
 
 
nb-klassen fotograferas.
 
 
påväg in i stadshotellet för betygsutdelning.
 
 
 
äääntligen utspring!
 
 
 
 
min fina vän och jag.
Julia Blomgren

Härliga bilder :D

Fanny

fina bilder och du verkar haft riktigt kul!
kram

Linnea

Så fina bilder, o gulligt plakat :-)
Jodå, men jobben kommer dyka upp, vi håller tummarna <3

benedit ♥

fina bilder!

sv; haha ja verkligen :')

snie.blogg.se

så roligt!!

Carro

Sjukt tidigt du gick upp! hehe. Men grattis till studenten! Härliga bilder!

Josefine ♥

Åh vad härligt med studenten! :)

Q.

RE: bournemouth, sydkusten av england :D

Caroline

ÅH så underbart!!!

Maja Sundqvist

Åh vad kul!!
- tack fina du! Allt bra? :)

Lotta

Sv. Oh va roligt!! GRATTIS :D Och du var verkligen jättefin, hoppas du hade precis lika bra dag som du önskat dig :))))

Jessica

så fina bilder ! :)

Sarah Persson

Åh vad roligt! Vad är det du har gått? :)

sara

Åh vad kul med studenten! :)

Herregud vad tidigt du gick upp!! :o

SV: Tackar!
Haha nej skoproblem ska man inte leka med! ;)

emelie andersson

sv: tack så mkt och grattis till dig med :) visst är det härligt att ha tagit studenten :)
jag har lagt upp massa bilder från en av alla kameror jag hade ;) fina bilder du hade med! :)

ida'

gud vad kul det ser ut som du haft!
själv så har man fyra år kvar till studenten, kanske något att längta till?! ;)
fin blogg har du också!!

♫♪ sandra

härliga bilder!

Bea

Sv: Tack :)

anna

vad härligt med studenten :)

tess

Så mysigt <3

Johanna ♥

sv: Jaa :D

♣ Ida - Hon som föddes med LKG

vad kul å ta studenten :D ett år kvar för mig.

Amanda

Härligt :)

Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Tack så mycket, vad glad jag blir!

Jätte härliga bilder, ser ut att ha varit en riktigt toppendag! Ni hade verkligen tur med vädret också :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Stort grattis :)

isabellaa

Så härliga bilder! Grattis till studenten :)

Dana

åh vad kul! grattis till studenten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: