slide show

snaaart!

Såå nu har jag nästan packat och fixat klart allt inför resan och nu börjar jag verkligen få resfeber haha, som ni kanske vet så är jag sjukt flygrädd och imorgon ska vi flyga i ca 15 timmar (9timmar till new york först och sen 6 till L.A) så jag vet inte hur jag ska överleva det men det går säkert fortare än vad man tror, det gick ju bra när jag skulle till NY förra året så.
 
4-halv 5 nångång inatt åker vi hemifrån och jag har tidsinställt några inlägg men om jag kan så kommer jag uppdatera lite också men mest på instagram isåfall så ni kan hänga med mig där också, juliailgren1 heter jag där.
 
 
såhär såg det ut innan jag packat ner allt haha, hoppas inget är bortglömt nu bara.
Linnéa

Åh, hoppas verkligen att du orkar upp inatt och att resan går bra <3

Åh vad roligt, hoppas bara du överlever! ;)

SV: tackar! :)

Sara - Hold on be strong

åh gud vad roligt :D du får ha det bääääst!!

Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Så lite så!
Ha en trevlig resa!! :)

snie.blogg.se

ha så KUL =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: