slide show

Outfits från juni

 
 
 
Någon favorit?
Linnea

Nr 3 är nog mest likt min stil :-) men alla är fina <3

Vanessa

sv; haha aa, allt bra idag?

Var snäll och skriv frågor på min frågestund jag har, förlåt om du hatar sånna här kommentarer!
http://vaneszas.blogg.se/2013/june/fragestund.html

Jennifer-livet genom mitt objektiv

Tack! Det gör jag med, så fina spetsshorts vart är dem ifrån? :)

Sara Ekman

så fin den första klänningen var :)

Aili

Snyggt, gillar alla! :)

Fanny

Snygga outfits! :)
-tack det hade jag
kram

snie.blogg.se

så sugen på såna spetsshots. de e såå fina!

benedit ♥

snyggt! :)

sv; jaa det var det! :D aha okej :)
kram

Ida ♥

Snyyyggt!

Sv: åh ja eller hur :D kram

patriciac.blogg.se

Snyggt! Älskar spetsshortsen. Vart är de ifrån?

Annika

Snyggt :D Min favorit är nr.7!

MADDISENJ.SE

Fina kläder, min favorit är nog nr 2

Fannie

Ja den är ju det! :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: