slide show

new boots

 
Har spanat på dessa skor ett tag nu men dom har hela tiden varit slut i 38 så igår (eller ja 12 i natt hehe) så såg jag att dom fanns så passade på att klicka hem dom. det går ju att använda dom nu under sommaren också men dom blir även perfekta sen när hösten kommer.
snie.blogg.se

såna är perfa!

Denise Wallin

Jaa det ska bli jättekul! :D

Snygga boots! :)

benedit ♥

snygga! :)

sv; hihi ja! :D

Kajsa Johansson

Vilka fina skor :)

Emelie

Så snygga!!!

Ja, frukosten klarar jag mig inte utan! Kan stå i minst en timme och göra min frukost, både fin och god. Medan lunch/middag lägger jag inte så lång tid på. Dock om det ska in i ugnen så tar det ju tid, men inte så mycket tid för mig ;)

sara

Snygga och enkla, letar efter ett par likande jag också så får nog spana in skopunten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: