slide show

Melrose flea market

Idag så har vi varit på melrose flea market som ni kanske har hört talas om, det är iallafall en marknad på melrose avenue som har en massa vintage grejer och det finns t.ex levis shorts, axelbandsväskor med fransar, massa smycken och solglasögon  men även mycket konstiga grejer som gamla mynt, gamla pepsiflaskor, (haha vem köper det??) och gamla möbler från 1800-talet typ haha.
 
Jag fick med mig ett par levis shorts med den amerikanska flaggan på men jag har inte provat dom så hoppas dom passar. Ska visa upp dom och alla mina andra inköp när jag är hemma igen!
 
 
Jessica

ser kul ut :D

snie.blogg.se

ohhh va skoj!

Linnea

Låter som ett ställe som skulle passa mig <3

benedit ♥

åh kul! :)
sv; jaa precis :)

Roligt! :)

SV: Tackar! :)

Sara - Hold on be strong

Åh vad roligt!!
sv: åh visst :)
kram

Sarah Persson

Jag skulle bli helt luspank!

Sarah

Va mysigt o gå på marknad :) Ska bli kul o få se va du har köpt :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas de passar. Jag tycker det är svårt att handla utan att prova.

Kajsa Johansson

Det låter spännande! :)

Carro

men haha, vad konstigt att de sålde gamla flaskor XD

anna

åh, det låter som att ni har det jättebra! :)

liana

ommm!!!!!!!! :D

Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Tack snälla!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: