slide show

L.A - del 3

Rodeo drive och lite mer bilder från beverly hills! saknar L.A.
 
 
även om jag aldrig skulle ha råd att köpa något från rodeo drive så älskar jag den här gatan, så himla lyxigt och fint!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sarah Persson

Det var det verkligen! :d

Sarah Persson

Det är det ju verkligen! haha :D

Emme

SV: Tack! :)

Linnéa

Oh, rodeo drive, precis som jag önskade bild på <3

Ja, den "ego"-filmen var jättebra. så en romantisk komedi :D

Ida ♥

Åååååh fina biiiiilder!!!!!! herregud :*** körde ni någon gång förbi någon skola eller så?

Sv: Tusen tack :) hihi åh, härligt det! :* då drömmer jag om något bra då hihi ;) åh ja gör det, så himla roligt att se nu när du har varit där med ju :) Mina kusiner bor ju i USA så vi ska ju åka dit, härligt! :D kram

Liborius

härliga bilder:D

Sara Ekman

Så himla fint! Älskar att de i nästan varje butik står med bubbel vid ingången ;)

Emelie

Det var riktigt gott också!
Fina bilder :D

johanna

åh fan va härliga bilder!

Kolla gärna in min blogg där jag skriver om förberedelserna inför min flytt till Kalifornien. 9 augusti smäller det! :D

snie.blogg.se

grymt!

benedit ♥

åh vad fina bilder! :)

sv; jaa håller med dig, men jag tror de tjänar mer på det på något sätt :/

Jenny Erlandsson

sv: hihi ja de ska bli riktigt kul :)

Kajsa Johansson

åh vad härligt det ser ut! så fint!

Annika

Fina bilder :D

- Caroline

sv; tack så mycket!

- S C H N A I L G U L L -

Men ååååååh. ta mig diiit!

Jätte fin blogg förresten!
Kram, Jonna och Witezz!

Sofia - FOTO

Sv: Ja men visst är den fin! :) Gillar den massor!

Alexics

Åh det ser ut som du har haft en supergrym resa! Är så avis, hur länge var du där? :)

cajsa torres

åh vilka fantastiska bilder :)

Alma

Vilka fina bilder! Min faster bor faktiskt i L.A :P
Har en fototävling på min blogg och det skulle vara superkul om du ville vara med :D kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: