slide show

130622

Ååh är så sjukt jetlaggad, vaknade vid 3-tiden idag men skulle lätt kunna sova mycket längre haha..i L.A blir klockan 9 på morgonen nu så ni förstår nog varför. vi kom iallafall hem igår efter 9 på kvällen men hemresan gick faktiskt rätt så fort, vi åkte från L.A till frankfurt och det tog 10 timmar och i frankfurt väntade vi på nästa plan i 5 timmar och mellan frankfurt-arlanda tog det nästan 2 timmar så nu vet ni även vad jag gjorde under midsommar haha.
 
ikväll ska jag bara ta det lugnt och se på PLL, har ju missat de 2 nya avsnitten så jag ser verkligen framemot att få se det. sen tänkte jag även slänga upp första delen av mina L.A bilder!
 
 
jag i hollywood. har på mig en supersöt klänning som jag köpte i en butik som heter love culture i beverly center.
Sarah Persson

OOOH Vad intressant det blir!

Nelly

Haha oj, förstår att du har jetlag då! Hoppas det släpper snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: