slide show

130619

Nu börjar vi vara inne på våra sista dagar här i L.A och om jag ska vara helt ärlig så känns det ganska skönt, vi har gått runt så himla mycket här så nu har jag fått sjuka skavsår och vill bara vila mina fötter haha.
 
Vi är hemma på fredagkväll svensk tid men nu så har vi ju fortfarande
ett tag kvar här så snart ska vi hoppa på metron till hollywood och där ska jag spendera mina sista dollar och sen blir det en hike uppe i hollywood hills. 
 
 
En bild på santa monica piren, tagen igårkväll. så fort jag kommit hem ska jag visa upp massor med bilder som jag har tagit här+visa upp mina fina inköp.
 
 
anna

vilken fin bild :)

Nelly

Vilken fin bild! :) Hoppas eran sista dag i LA blir trevlig ^^

Åh vad fint!
Ser fram emot å se mer bilder! :)

SV: Tackar! :)

Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Haha ja lite :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: