slide show

130618

Vi har såå varmt här i L.A idag, tror att det måste vara närmare 30 grader! Iallafall så har vi nyss suttit ute i solen och chillat lite, nu är klockan halv 1 här och snart ska vi till santa monica och hänga vid third street, venice och piren resten av dagen. 
 
 
nyss vid poolen.
Natalie Salazar

åh lyx!

Carro

ååå härligt!

Linnéa

Åh wow, jag är så sjukt avis alltså <3 Låter helt underbart :).
Jag får väl vara nöjd med solskenet idag och 20 grader <3

benedit ♥

ååh vad härligt! :)

sv; hihi tack :D

JOSEFINE ANDERSSON

Men GÖÖTTTTT???!!!?!

sv: Du är inte ensam!!!!!!
PUSS

Madelene

Så härligt ! :)

snie.blogg.se

ahhh va avis man bliiir! =)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) Och fyy va underbart! Här är det grått och trist idag, så när man ser din underbara bild vill man bara resa iväg :D

Jessica

Åh vilken härlig bild! :)

ida munther

åååh vad härligt!

kicki

So pretty!

Sarah

De ser riktigt hörligt ut :)

caroline

Ååååh, helt underbart :)

Emelie Hellström

Sv: Sv: Tack så mycket, älskar den! kram :)

- Gud vilken underbar blogg, hoppas du har de bra i L.A.. lucky u!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vart bokade du LA resan?:)

Linda [fotoblogg]

Åååh, vad härligt! Blir lite avis hära ;)
Förresten, skulle du kunna vara jätte gullig? Rösta då på mig i denna tävling http://ainaphoto.blogg.se/2013/june/finalisterna-till-fototavlingen.html#comment är nummer 13 och man röstar i "röstrutan" längst ner i inlägget. Gör du detta och skriver en kommentar i mitt senaste inlägg så får du en länk då tävlingen är slut! Skulle betyda mycket för mig, kram! :)

Sandra - Med en fästman på Kumla

Men åh så härligt! :)

sv; ja supergott :D

Ellen - sicktwisted

Inte lite avis på att du är i LA nu, vil också dit!

Nelly

Så härligt ^^ Oh, så brun du har blivit! :)

sara

Häääärligt! :)

Sofie

Så härligt det ser ut!!

Cajsa Torres

udnerbart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: