slide show

130611

Imorgon åker jag äntligen till los angeles, det kommer bli så himla kul men först har jag lite saker att göra så sitter på tåget påväg in till stan där jag ska möta anis och köpa det sista inför resan och efter det måste jag hem och packa. Är sjukt taggad inför resan iallafall!
 
 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

SÅ kul för dig! Jag är avis. Hur länge blir du borta?

Lina S

Vad roligt, ha det så bra!!

mathilda

sv: tack! :) åh.. vad avis jag blir! räckte det eller önskar du att du hade varit där längre? funderar på att åka dit med tjejkompisarna :)

Linnéa

Och jag är såååååå sjukt avis på dig :) Om ni passerar Rodeo Drive så ta en bild och skicka till mig - eftersom den är med i min favvisfilm "Pretty woman" <3

Sarah Persson

Bli min personliga manikyrist! haha :)

Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Det förstår jag!
Åååh jag vill ocksåååå!!

sv: jaa. (;

allt bra idag?
kram

Carro

men åh, ha så skoj!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: