slide show

Melondrama

 
 
 
Köpte ett läppstift i L.A från smashbox som heter melondrama (haha gillar namnet) men har inte visat upp några bilder på hur det ser ut på än. färgen är lite mot korall/röd/orange/nåtsånt hållet och jag gillar verkligen att det ser rätt naturligt ut så det går att använda till vardags också utan att man ser översminkad ut. läppstiftet i sig är grymt och sitter väldigt bra och finns såklart i fler färger, finns att köpa på kicks i sverige med men min är från sephora. brukar ni använda läppstift?
benedit ♥

fint! :)

sv; haha nej vad jobbigt, min kompis råkade spilla ut en kopp te på sitt tangentbord :') det var min kopp också så det var ju delvis mitt fel att jag hade ställt den där haha :')

♫♪ sandra

fint!

Marlene S.R

fint:)

sv: ja :D

Sara Ekman

Fin färg :)

Dana

vad fin färg!

Alex

Sv: Tack! :)

Maja Sundqvist

Åh vad fint ju! :)x
- eller hur!

Sofia

Jag gillar namnet. :) Själv använder jag aldrig läppstift.

Linnéa

Åh såååå snyggt läppstift :)

Milina

Åh vad fint! :)

Det där såg väldigt fint ut! :)
Jag använder typ aldrig läppstift, i och för sig har jag bara ett knallrött oxå, och man känner sig lätt så jättesminkad då.. :P

SV: Tackar!
Ja kvällsljuset kan vara riktigt fint! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: