slide show

L.A shopping - del 8

 
 
Shortsen som jag köpte på marknaden i melrose hade jag på mig för ett par dagar sen så har redan visat upp dom men här kommer iallafall 2 st närbilder. som ni ser på levi's loggan så står det att det är storlek 27 men jag upptäckte sen när vi kom tillbaka till hotellet att det egentligen är ett par 29or, (stod på tvättrådslappen) men som tur var passade dom iallafall men kolla noga så det blir rätt storlek om ni åker dit!
Ebba

Jätte fin blogg

Linnéa

Gud sååååå snyggt! <3

Ja men absolut, se serien <3 Om du nu gillar vampyr-trenden förstås :)

Dana

vad snygga!!

♡ ELSA ♡

Svar: Ja! :D
Åh har du varit i L.A?! Så AVISS!!!

Linnéa Thell Jansson

- Fig tree bay - men det ligger vid aya napa tror jag :D
För vi var där i alla fall x)

Aili

Såå snygga shorts! :)

Annika

SV: tack :D Håller med dig! Den svartvita är något bättre än den med färg ^^

Alex

Snygga! :)

Sofie

Gud så snygga!

Sara

Grymt snygga :)

Evelina

åh vad jag är avis, önskar jag också kunde åka till LA och shoppa!

snie.blogg.se

nice!

benedit ♥

ååh vad snygga!

sv; hihi ja! :D jaa, jag har aldrig beställt därifrån men nu efter detta kanske jag gör det! :)
kram

Sandra

sv: Tack så mycket! Snygga shorts! :)

felicia

Snygga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: