slide show

L.A - del 9

 
 
 
 
Inne i dolby theatre.
 
 
 
 
en massa olika kändisars avtryck utanför chinese theatre.
 
 
 
hollywood/highland center.
 
 
 
 
 
vi brukade ta metron till hollywood och vi har även åkt buss och jag tycker kollektivtrafiken fungerar bra i L.A, självklart så är det bättre att ha bil men det går att ta sig runt utan också. om man tar metron till hollywood så kan man antingen hoppa av vid hollywood/vine eller hollywood/highland, highland-stationen ligger nästan precis vid dolby theatre och är alltså närmare men vi brukade hoppa av vid vine för att få se lite mer av walk of fame.
Hannah Danielsson

svar: tack! xx

benedit ♥

fina bilder! :)

sv; hihi jaa det var det! :D

Linnéa

Wow, såååå coolt <3

Nja, det känns lite surt att man vaknar klockan 7.00 på morgonen när man trots allt inte behöver det egentligen :S

Sofia

Så fina bilder.

Linnéa Thell Jansson

Åh vad roligt att ha varit där :DD

- Tack tack tack!!

Carro

kul o sett walk of fame !

Mickis

Åh vill också till LA :/
Jättefina bilder :)

nicole kestola

sv. tack så jätte mycket, ditt med :D

thephotographs.webblogg.se

åå så fina bilder och jag skulle också jääättegärna vilja åka till LA! förresten skulle jag bli JÄTTEJÄTTEGLAD om du skulle vilja lägga en röst på mig(jag är nummer 3) i denna tävling, det skulle verkligen göra min dag! kramis :)

Olivia

Åh vad coolt och härligt! :)

Natalie Salazar

ja måste verkligen ta och åka dit :) hur länge var du där? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: