slide show

L.A - del 13

 
Här är den sista delen med mina warner bros. studios bilder haha, blev en hel del bilder därifrån. här kan ni iallafall se ezra från PLL lägenhet. (tegelhuset)

 
 
radley sanitarium i PLL!
 
 
 
 
 
 
lost woods resort i PLL och merlottes bar&grill i true blood. känner ni igen det? stället har även föreställt ett stall i PLL en gång.
 
 
våran guide sa att det går att fylla i fleraflera yards i den här 'sjön' (kommer inte exakt ihåg hur mycket men det var mycket iallafall) och det går även att ändra färg på vattnet, coolt va?
 
 
alison och jasons hus i PLL.
 
 
 
 
spencers 'barn' (vet inte vad det heter på svenska? stall blir ju inte riktigt rätt..) i PLL.
 
hoppas ni tyckte att det var kul med lite bilder från warner bros. studios och få se hur det egentligen ser ut. vi bokade som sagt biljetterna när vi var hemma och dom gick på ca 50$ st. i nästa del blir det iallafall bilder från min favorit stadsdel, santa monica!
sandra

Häftigt att få uppleva det där :D

benedit ♥

fina bilder! :)

sv; jaa ellerhur! :D

Liinn ♥

Åhh! Vill också till LA *__*

Jasmine Lundvall

Ååh vad avis man blir!

Josefine ♧

Sv: Ja, det är himla kul! :D

wilma

åhh gud vad kul att besöka själva platsen där PLL spelades in! Fick man gå in i husen och kolla också? :)
sv: haha jo det var den! :)

N A T H A L I E

Jag blir lite smått avundsjuk när jag ser dessa bilder, vilken upplevelse att få åka till LA! Det måste ha varit roligt där! :)


Sysslar du med länkbyten? :)

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

åh vad coolt att besöka platser där de har spelat in pll

Sv:SV: Tack så jättemycket! Vad tycker du om min nya design? :)

Linnéa

Underbara bilder <3

Hoppas du haft en fin söndag annars :)

Sarah Persson

Kanske lada? :) alltså spencers lada :D

C a s s i e

sv: taaack!

Linn ♡

morgondagens planer? :)

Sara Ekman

Så nice! :)

Celine

Åh nej vad coolt!

Emelie

sv: Men du har ju varit i LA nyligen! Haha du behöver inte åka utomlands ju.. Jag har typ inte varit utomlands i år ännu! :(

linda

Åh så häftigt med bilder i från PLL :D Längtar till nästa avsnittet :D

Melanie

Gud vad coolt! Älskar ju pll :)

snie.blogg.se

skoj!!

Amanda

Superfina bilder!

Johanna - A dream as model ♥

sv: Japp :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Som jag sagt innan så gillar jag att vi får se dessa bilder:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: