slide show

L.A - del 10

 
Vi bokade biljetter hemifrån (rekommenderas verkligen för att man ska vara säker på att få den tiden man vill ha för det är en väldigt populär attraktion men det går att köpa på plats också) till warner bros. studios. här har många filmer och serier spelats in, bland annat pretty little liars, (min favorit!) true blood, gilmore girls, big bang theory, mentalist, superman, harry potter och en massa andra serier och filmer.
 
 
 
köpte lite minnesgrejer på deras giftshop och så åt vi en frukost/lunch/nånting på starbucks under tiden vi väntade.
 
 
 
man åker runt i såna här vad man nu ska kalla dom för, det finns plats för högst 12 st på varje och det är jättebra tycker jag för då har man större chans att fråga guiden och så. vi fick verkligen en jättebra guide som var påläst och kunde svara på allas frågor. han tittade också på PLL och visade oss en massa ställen därifrån och jag och han snackade väldigt mycket om serien haha, superschysst var han!
 
 
någon som känner igen det här stället? i PLL ska det här huset iallafall föreställa stället med room 214 om ni kommer ihåg när spencer och toby försökte komma på vad det stog för.
 
 
hanna marins hus!
 
 
 
 
rosewood!
 
 
 
 
vi fick gå in i kyrkan också så jag har några bilder inifrån också men dom slänger jag upp här sen.
benedit ♥

ååh vad kul, fina bilder! :)

sv; tack, kul att du gillade det! :)
kram

Linnéa

Hihi ja han är världens mysigaste hund <3

Coolt :) Och jag som är en fantast av True blood och gilmore girls <3

felicia

Sv: ja :)

Olivia

svar: tack och ja gör det! :)

Lovisa

Fina bilder! :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

"rosewood" är samma ställe där dem spelade in gilmore girls har jag läst!!

Nathalie

sv: eller hur! tröttnar typ aldrig haha ;)

☆Z I N J A☆

åh vad kul!
gillar pretty little liars jag också:D

Linnéa Thell Jansson

- Åh jag håller med dig, känslan gör allt!

Kajsa

Vilka fina bilder!

Aili

Jättefina bilder! :)

N E L L I E

sv: super gott var det! :D

Josephine

Sv; Tack så mycket :)
Varse :D

Sofia

Men coolt! :D

caroline

Gud vad häftigt! Vilken upplevelse :)

J o j z y ♛

SV: tack så jättemycke! :D

snie.blogg.se

va roligt. åker jag till usa ska jag me kolla på ngt sånt!

Sara

Så kul :D

❤ w i l m a ❤

sv: tack ❤
superfina bilder!

sara

Kul att se :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är så himla kul att kolla på alla dina LA bilder:)

Cooolt! =D

Frågestund på bloggen, fråga gärna något!
http://michilitemichelle.webblogg.se/2013/july/fraga-mig-jag-svarar.html#comment
Ber om ursäkt ifall du inte tycker om såna här kommentarer.

Sofie

ÅHHH, guu vad roligt. Vilken upplevelse, avis är jag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: