slide show

JAMAICA

 
Fick en order av min vän elinpelin att måla jamaicas flagga på mina naglar så dessa är till dig, haha! blev inte så nöjd med strecken och jag vet inte om det var så snyggt på naglarna heller men kul att måla iallafall så har ni nåt annat tips på någon annan flagga jag kan måla innan juli är slut (har tydligen flagtema den här månaden) så får ni säga till idag!
basebollivet.blogg.se

Men damn, vilka coola.

benedit ♥

det blev ju supersnyggt! :)

sv; jaa ellerhur! :)

Hannah Danielsson

snyggt!
svar: ja det är ju det, får göra mitt bästa!
xx

Sanne

åå, gud va coola! :D

Linnea

Ja, får göra det :()
Tjusiga naglar förresten<3

Josephine

Snygga naglar! :)

Olivia

Måla typ Englands flagga? Eller kanske har du redan gjort det? ;) Sv. Japp! Kram!

Carro

Coolt!

☆ K A R O L I N A - peachpower ☆

Blev ju sjukt bra i alla fall, strecken är ju helt raka typ ju :o

Clara Arvidsson

Jag tycker de blev kanon häftigt!
sv: Åh tack! Vad glad jag blir :) Allt bra? :)

Liborius

coola!
sv. tusen tack<3

bookofems.blogg.se

sjukt fräcka!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: