slide show

I min väska

 
 
 
Det här släpar jag runt i min väska just nu; plånkbok, (alltid!) läppsyl, tuggummi, solisar, nycklar, (självklart något som också alltid åker med i) våtservett, hörlurar, snodd, penna och så iphonen (som egentligen mest ligger i fickan när jag inte använder den)+laddare.
A M A N D A - The L.A dream!

SVAR: haha ja, visst finns det dåliga gator och ställen också..;p

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

- Det är den verkligen! :)

amanda

snygg väska!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Precis, det från i tisdags:)

Kajsa Johansson

Roligt att få se vad som finns i din väska! :)

Joss

Snygg väska! :)
Och smarta saker att ha med!

Maja Sundqvist

Älskar din väska! :D

Sara Ekman

Kul inlägg :)

❤ w i l m a ❤

sv: tusen tack ❤
åh, jag har alltid så svårt för att hitta sånt!
ha en fin kväll :)

linda

sv: hiihi ja visst är den :D jaha oki;) Så fin väska :D

Emilia

Kul med sådana här inlägg! :) snygg väska har du också ^^

Tuuli Elmgren

Jättefin blogg!

Linnéa

Ja, visst var klänningen fin, I love it! <3

Åh, jag har nog ca 98% av detsamma i min väska :)

VilmaLindberg

Va fin blogg du har!

Tea

Åhh kul inlägg, älskar sådana här :D har med dom grejerna typ! ;)

SV: Tack så hjärtligt! :)

kram

△ ida.

åh väskan ♥

Josefine ♔

Åååå vad fin väska! :D Har typ också allt de där i väskan ;)

Sofia

Fin väska! :)

Ida

Snygg väska!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: