slide show

French detail

 
 
Dessa naglar målade jag förra veckan innan min kära systemkamera gick sönder helt så jag hann fota dom. eftersom jag har fransk manikyr under så tyckte jag att det skulle vara fint med någon liten detalj på varje finger, blev inte så himla lyckat men det var fint på långt håll iallafall haha!
Dana

snyggt!

Linn Strömberg

Åh vad fina naglar :D

Sv; Ja men eller hur ^^

Emelie

Så fint! :)

Celine

Snyggt!

- Vem gör inte det egentligen? Haha :)

Linnea

Såååå snyggt! :)

sandra

snygggt :D

Linn ♡

snyggt!! :D

Johannalovisa

Jätte fina naglar :)
Sv: Ja det var det!

benedit ♥

åhh vad snyggt! :)

sv; jaa jag med :D

caroline

Niice :)

Sara Ekman

Coolt :)

hanna

snygga naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: