slide show

splash of color

 
 
 
På onsdagar har jag ju bara min 3 timmars lektion och sen slutar jag vid lunch, så skönt! idag såg vi på nån film som var helt okej. efter det gick jag till stan en snabbis för att säga hejdå till de som jobbar på min praktikplats, affären ska stänga så jag får hitta nåt nytt ställe att vara på nu. fick iallafall lite nagellack av dom, så himla schysst. kommer sakna min praktikplats! 
 
nu ska jag äääntligen få se fortsättningen av pretty little liars, serien har ju haft uppehåll sen i augusti och i går (i natt svensk tid) så sändes det första avsnittet. nån fler som ska se?
 
Frida

Härligt med lite färg. :)

Ava miranda

snygg outfit!

Sara Ekman

Fint :)

Jaa, det nya avsnittet var verkligen bra :D

MARIA - mode, outfits & inspiration

Älskar det där linnet, såå snyggt!

mira lindberg

Gud så snyggt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: