slide show

playa blanca, lanzarote - del 5

Bilder från 3 olika dagar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
såå det var väl allt jag hade att visa upp från den här resan. nu har jag besökt 3 st kanarieöarnar och jag tror att gran canaria är den bästa men jag gillar lanzarote och teneriffa med.
Emelie

Ja! :D tack! fina bilder!

caroline

Underbart!!

Malou

Ååh herregud vilka fina bilder!! :O

eemelielinneea † FOTO

SV: åh tack så mycket! ja, visst är den fin!

åh så fina bilder!!!

Malin

sv: Härligt tack! Åh vilka fina bilder, de får en att längta bort från kalla Sverige haha
/Malin

mira lindberg

Otroligt fina bilder !

Maja

Åh vad härliga bilder!
- Tack!

J o j z y ♛

NEJ GUD VA FINA BILDER!
rena paradiset !

SV: jaaa ! visst är det ! :3

HA EN BRA KVÄLL !

Marie

Ohh sommarkänslor

Angelina

sv: okej jag går naturvetenskapliga :)

Filippa & Talia

- jag vet!
händer idag? :)

Sara Ekman

Jag har testat att göra mönster ibland, men det blir inte fint för penslarna är för tjocka :)

Mamma till William och Wilma

Fina semester bilder du delar med dig av.Ha en fin söndag.kram

sara

superhärliga foton!

jo bättre med snö än slask..fast jag vill ha VÅR haha

♫♪ sandra T

vackert!

Elaine

Gud vilka härliga bilder!

jenny

Vad hette hotellet ni bodde på?
Ser superfint ut! :D

Svar: Flamingo beach resort, finns på fritidsresor. det är jättefint! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: