slide show

new arrivals @bikbok

Hittar ni något som ni fastnade för? själv så tycker jag om jeansen, sjalen och jeansvästen.
Julia

sv: tänkte inte så långt haha!
jasså? vilken skola går du på? :D kram

Kajsa Johansson

Mycket fina plagg!

Sara Ekman

Snyggt :)

Priserna på berlockerna är lite olika, men ungefär mellan 300-500 kr :)

eemelielinneea † FOTO

SV: tack så himla mycket! glad jag blir :)

Matilda Wikblom

bältet i vitt och guld och jeansvästen är mina favoriter :)

Nathalie Nyrén

Åh så snygga grejor!

Carro

Fint! :)

Lina (Lifeaslina)

Åh vad fint^^

Julia

sv: jaha ja det vet jag vart de är :D går du första året eller? :)

Mamma till William och Wilma

Klart du ska köpa den boken för den är jätte bra :)

Liborius

åh skärpen hade jag inte tackat nej till:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: