slide show

neon pink with a twist

 
 
 
Målade dessa naglar nu ikväll och tänkte om det skulle vara intressant att läsa om hur man lackar sina naglar snyggt? är det för uppenbart eller skulle det vara kul? tänkte skriva om det i mitt projektarbete isåfall.
Alice - bilderbyalice

sv: tack sötis!
allt bra med dig idag?

Sofia

Snyggt! :)

N E L L I E

åh jätte snygga!
skulle bli jätte glad om du gick in och titta på min blogg och kommentera!
kram! :)

Carro

Snyggt!

Alice - bilderbyalice

sv: här med!
åhh vad fina naglar!!

Kajsa Johansson

Jäkligt snygga naglar hörredu! Du är vääldigt duktig måste jag säga :)

Michelle Osein

tack! :D
legginsen är från ASOS :)

Emilia

Åh vilka fina naglar!

Julia

Snygga naglar!! :D

Sarah Persson

Så snyggt!

Linn

Snyggt! Vad är ditt favoritmotiv att fota? :)

- alice wisansaya thaweesap

hej allt bra med dig ? :D skit snygga naglar!

Liborius

har faktiskt tänkt göra något liknande:)
sv. jag vet inte, kolla:)

Sara Ekman

coola :)

Caroline Nilsson

Sv: Har bara läst den första, men den var iallafall bra :D

caroline

NICE!!

merei

så fina naglar!

MOA ~ brunetten i homs

Det tycker jag att du ska skriva om! :D

Felicia

Var faktiskt nära på också hålla på med naglarna som projektarbete/Uf-företag men det blev så att jag jobbade med hemsidor i stället ;)

Nelly

Fräckt ^^

Tess

Grymt snyggt! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: