slide show

nailpolish

Har testat en massa nagellack från olika märken nu till mitt projekt..det tar längre tid än vad man kan tro att lacka sina naglar i olika färger eftersom att jag inte använt snabbtorkande topcoat (och för att jag är väldigt noga med att det ska se bra ut) för att att se hur lång tid det tar för lacken att torka.
 
önskar dock att jag hade några roliga designer att visa upp men jag har 0 inspiration till det just nu och knappt tid till att göra det heller men förhoppningsvis ska jag kunna fixa det med.
Sofia

jaa verkligen :D

Anonym

Ja visst :)
Kika in mitt senaste inlägg & svara gärna på frågan :)

julia

fin header!

lena

haha :D den texten med son of a bitch?? haha

kram

fia

haha ja en aning ;P

lena

visade min 2 kompisar i klassen dom asgarvade :D haha det gjorde jag med :) och så visade en av kompisen en typ berättelse haha så rolig ska försöka hitta den :)

Kajsa Johansson

många fina färger!

Linn

fina naglar!
sv: ja visst blir det! det är verkligen sjukt viktigt med träningskläder man trivs i :)

Sofia

Massa snygga färger! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: