slide show

mitt 2012 - del 3

September;
 
 
målade mina naglar i en fin färg från essie (mint candy apple)
 
 
och gjorde en design.
 
 
färgade mina toppar ännu ljusare.
 
 
köpte en snygg army-väst på jfr.se som blev en stor favorit.
 
 
gjorde mina första tatuering som jag är så sjukt nöjd med.
 
 
 
pluggade lite tillsammans med malin på espresso house.
 
oktober;
 
 
 
 
fixade akrylnaglar på mig själv för första gången. blev väldigt fint med naturliga naglar och en med fransk haha.
 
 
 
köpte en vanlig svart tröja från gina.
 
 
 
en lite bättre bild på håret.
 
 
klickade hem ett par snygga skor från jfr.se
 
 
 
 
min urmysiga tröja från gina blev en stor favvis.
 
 
november;
 
 
 
 
tygkassen (gammal från topshop) och mina boots med nitar var några favoriter.
 
 
 
vann (!) en tävling på fb och fick en massa nagelsaker. köpte även ett linne från nelly och lite rhinestones till naglarna och fick allt samtidigt så det blev ju lite som en mini-julafton för mig haha.
 
 
 
 
 
 
åkte på saco-mässan (en mässa med en massa olika högskolor typ) med skolan men vi var där i ca 2 timmar innan vi bestämde oss för att åka in till stan istället hehe..
 
 
topshop.
 
 
 
 
shoppade lite med mamma.
 
december;
 
 
 
 
 
 
 
var på lars wallins utställning. han är verkligen grym!
 
 
köpte ett sjukt fint linne på vero moda. en stor favvis i min garderob!
 
 
 
 
 
julaftonsoutfit, bilden är dock inte från julafton men eftersom jag inte tog några outfitbilder då så fick det bli från nån annan dag.
 
 
fick bl.a en iphone i julklapp. så nöjd!
 
 
 
fick också lite akrylfärger som jag experimenterade lite med.
 
 
flydde från vintern och hoppade på planet mot lanzarote.
 
 
hade det bra.
 
 
 
på kvällarna var det rätt så kallt så jeans och en lite tjockare tröja var ett måste.
 
 
vårat hotell by night.
 
 
nyårsafton.
 
 
happy new year!
 
Nelly

Vilka fina bilder ^^

Maria - Min väg till fotograf

sv: tack! och vad roligt att du svarade! :)

Sanna Svedin

Åh guuud vad fint det blå var!
Måste köpa det!:)

Hanna Dahl

Du gör jättefina naglar!!

sv; ja verkligen! :)

Emelie

åh så fina naglar du målar! gaash, jag vill också *avundsjuk* !!
okej :) Ska du välja/går du stylist linjen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: