slide show

LEO

 
 
Såhär blev 2013 första nageldesign, en massa leopardfläckar med en beige bas. det beiga lacket är nytt och kommer ifrån lanzarote, köpte 2 andra färger också som jag ska visa upp sen.
MOA ~ brunetten i homs

Sjukt snygg design! :)

SV: Jaha, har du några speciella inställningar när du fotar? Tycker du får så bra fokus och samtidigt färgglada bilder, eller redigerar du i typ PS? :)

Siri

svar: ja visst är den!! hur är det med dig? :)

Jaa!! Tack så mycket! :)
Fina bilder!

mira lindberg

Så otroligt snygga !

Nicole Löfgren

Åh gud vad snyggt!!!
sv: Åh jag håller med helt.. :D

♫♪ sandra T

fint!

johanna

sv: tack så mycket :)
fina naglar!

Emelie

Så bra! :D
ja, jag har ju inte direkt några penslar, kanske man ska skaffa sig? :) Jag har ju långa naglar och det är mina äkta. Alla blir as chockade och hälften tror mig inte när jag säger att det är mina äkta. Så när jag har en kompis med mig måste de alltid bekräfta att det är så ;) haha!

johanna

fattar inte hur man kan göra så! haha. när jag målar naglarna med iallafall vänster hand så hamnar det mesta utanför ;)

MOA ~ brunetten i homs

SV: Jaha, haha! Jag tycker inte att jag får till så bra bilder som jag vill ha och ändå fotar jag med olika inställningar och sånt, menmen haha :)

merei

gud vad fina naglar!

Pontus Granlund

Hej!

Tänkte bara tipsa dig om att imorgon (tisdag) kommer det upp en tävling på min blogg där du kan vinna en mustachring! Lottar hela 2st. vinnare! :D

Ett måste att kolla in, kram!

anna

så himla fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: