slide show

january 2013

 
 
 
Några av mina outfits från januari. är det verkligen så att jag har använt samma skor hela månaden?! (förutom i lanzarote då) det har nog aldrig hänt förut haha men svarta skor passar ju till allt.
 
jeans, alltid halsband, svart, vitt och silver, någon färgklick och väldigt casual med genomtänkta detaljer har tydligen varit min grej i januari. har ni någon favoritoutfit?
J o j z y ♛

SV: Ajaa :)

Ungefär samma för mig ! :d

~ Ha det bra!

Marie

Fler fina outfits =D

basebollivet.blogg.se

Många fina outfits :)

Julia

Snygga outfits! :D
sv: ja det e riktigt hemsk :( kram

Alice

Snygga outfits :D

sv: tack så mycket :D

Rebecca

det var ju många fina outfits, svårt att välja någon ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: