slide show

HOPE

 
 
 
 
 
 
 
 
Jag hoppas veeerkligen att det blir en resa till new york i sommar för mig igen. det blir dock ganska svårt om jag får jobb och så men jag hoppas det finns lite tid över, annars kanske det blir nåt över nyår, hade också varit grymt. och ja, här sitter jag och planerar inför sommaren när det är ett halvår kvar, haha..typiskt mig.
SOFIA ღ

sv: Tack så mycket! :)
ååh, vilka fina bilder, nu börjar jag längta till New York, åker dit i vår! :D Förresten vad har du för bredd på din blogg och dina inlägg? KRAM

angelica

sv: Ja visst var det! Det låter så himla bra! :D

Linn Bank

Till New York går min drömresa och jag hoppas verkligen att jag kommer dit så snart som möjligt!

Sabina

Svar; Tack! :)

Åh, dit måste jag någon gång! New York är verkligen en dröm resa!

Emma

Vilka fantastiska bilder!

MADDISENJ

Åh älskade new york, vill också tillbaka!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh vad härliga bilder!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: