slide show

gosh makeup

 
 
 
 
Här är lite bilder på sminket som jag beställde från taxfreen som låg på min stol på planet påvägen dit. har hunnit testa nästan allt och det verkar som ett helt okej märke..gillar verkligen den lilla burken med pulvret som skimrar, den ger ett väldigt fint lyster i ansiktet.
Juliaa

som fan :D

Siri

svar: åååh tack!! är allt bra med dig idag? :D

Mira

Sv: Visst?! Skulle vara så coolt att festa med alla tumblr-killarna haha! :D

MOA ~ brunetten i homs

SV: Nu har jag beställt!
Klantig som jag är råkade jag köpa TVÅ tippar med display, haha :S

Emma Lannebrink

Allt bra? :)

K A J S A

Sv. tack så mycket! :)

Emelie

Vad är de där kulorna för någonting? :s är inte så insatt i smink osv ;) haha, ja eller hur! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: