slide show

130107

Har varit ledig idag för att våra schemalagda måndagar inte börjar förrän nästa vecka (på höstterminen var jag ledig på måndagar pga projektarbetet) så det var ju skönt med en extra ledig dag så nu har jag haft mitt sista jullov ever för i år tar jag studenten!! kommer dock ha väldigt svårt att somna inatt för jag har lagt mig typ halv 2 de senaste nätterna.
 
ska bli lite skönt ändå att få tillbaks rutinerna osv och jag ska verkligen försöka göra mitt bästa nu den här sista terminen..shit vad konstigt det känns att skriva så haha.
 
 
bild från lanzarote, precis innan vi skulle checka ut från hotellet.
MOA ~ brunetten i homs

Haha tror att alla kommer vara ganska trötta imorn ;)

SV: Jaha, inte svårare än så alltså haha! ^^

Frida

När var du i Lanzarote?

sara

lanzarote...åh sol o värme.. :)

MADDISENJ

söt du är

linnea

skönt att vara ledig :)

Felicia

Snygga naglar måste jag bara säga!

▲ S A N N A

Sv: tack så mycket :)

sara

snyggt skal!

eemelielinneea † FOTO

fin du är och coolt skal :D

SV: tack så jättemycket!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: