slide show

wanties @gina tricot

 
Den vita västen är ju to die for, sååå snygg!!
Daniella Book

Jaa verkligen! Är så sjukt taggad :D

Maja ♥

Sv; Ja, visst gör dem! Jag har som "riktig" parfym det gröna äpplet och jag älskar den :D Vilken är din favorit parfym?

IDA - Skönhetsbloggen ♥

sv. Tack :D

Nelly

Fina saker! ^^

molz

sv: haha förstår inte hur folk gillar semlor! xd

Sofie

Sv: Tack, det tycker jag också! :)

Victoria

SV: Tack! Allt bra? :)

Alice :)

Fin blogg, händer på sportlovet?
Gillar du Justin Bieber?
Kram♥

Elin Eriksson Pauna

åh snygga örhängen!

sv; tack så mycket :)!

Erika

Gillar't!

sv: haha eller hur, tack :)

Elin

Svar: Ja verkligen! Jag älskar svarta nagellack. Guuuud vad snygg den där västen var!!

Sabina

Den vita västen, tröjan och skorna är to die for! Sååå snygga! :)

Svar; Tack du! Håller på att bli kär i dom :) haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: