slide show

miss this

 
 
 
Just nu längtar jag tillbaks till den där varma, soliga och jävligt underbara sommardagen i new york som vi spenderade i central park där vi solade, gick runt, drack snapple och bara njöt. 
annie

sv; jag med!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Förstår att du saknar det där!

Sabina

åh vad härliga bilder! Vill också åka dit! :)

Svar; hahah! Visst är det! ;)

Alicia

Ser riktigt mysigt ut! :D

M I C H A E L A

Ser fint ut :o vill också åka dit :)

Sandra - Med en fästman på Kumla

Åh jag längtar också tillbaka till New York, var flera år sedan jag var där nu :(

sv; Ja det var helt underbart att träffa honom! är riktigt jobbigt att vara ifrån varandra :( Men vad ska man göra, bara att kämpa på :)

Alva

Jätte fin blogg ! Sjukt snygg faktiskt !

Kika gärna in min blogg o släng en kommentar om du har lust ! :)

KRAM

www.alvastohlt.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: