slide show

like diamonds

 
 
 
 
Bloggade om den här tröjan för ett tag sen och var lite osäker på om jag gillade den eller inte men när jag såg den irl och provade den satt den riktigt snyggt på och jag gillar verkligen detaljerna på axlarna. så igår fick den följa med hem!
Marie

Ohh sådan fräck, snygg =D

Y A S M I N E

RE: Tack så mycket :)
Jättefin tröja

sofiasmode

Hur cool som helst juuh!:)

anna

åh tackar hoppas du får en bra helg :)

B R O W N S U G A R

Snygg!!!

Josephine

Sv; Bästa affären ;D

Snygg tröja! :D

Elin

Fin tröja! :D

J E N N I F E R | FOTO

Grymt snygg!

Jessica

snyggt!

Sv tack själv :D kram

Åh såg himla fin ut! :)

SV: Jag visst är dom ^^,

MIRA

Otroligt fin!!

anna

så himla fin tröja!

magda

gudomligt fin! vart har du köpt den? :D <3

fatiima

Riktigt snygg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: