slide show

letar bal-klänningar

 
I maj ska vi ha våran studentbal och jag klickar runt på alla möjliga nätbutiker för att hitta den perfekta klänningen. vill ha en riktigt fin klänning men som inte är för uppklädd, vill ju gärna använda den fler än 1 gång liksom..vill ha en som går att ha till vanliga utekvällar osv.
 
dessa 3 är några av mina favoriter hittills. har ni något tips om vart man kan hitta snygga klänningar till rimliga priser (asos, nelly.com osv har jag redan letat runt på) så vore det superschysst ifall ni ville skriva det, dock vill jag inte skicka från USA så bara sidor från europa.
chinette

fin blogg :)
kolla in min blogg och tävla om att bli veckans blogg.
Intresserad utav blogglovin byte?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: