slide show

frågestund

 
Eftersom att jag inte har något att blogga om just nu tänkte jag köra på en liten frågestund..om jag vågar så ska jag även svara på dom i ett videoinlägg men det är inte alls säkert att jag kommer göra det hehe men ska försöka så ni kan ju passa på att fråga lite saker om t.ex nagelgrejer eller liknande som jag kan visa upp då. svarar inte på privata frågor as usual men annars shooooooot!
Sara Ekman

vilka länder har du varit i och vilket är ditt drömresmål? :)

Täzz

Hur länge har du hållt på med naglar allså fixa dom o så?

Vilken är din bästa nagel målning du har gjort?

Vilken är din favorit färg på lack?

Va fick dej till att börja fixa naglar?

Oj blev ett gäng med fråger =)

Svar: tack för frågorna :)!
Julia

Elin

SV: Tack ska du ha! :)

esther

har du haft en blogg innan den här?
Och haha, vad är det hemskaste sättet att dö på enligt dig? haha läskig fråga :p

J O Y ▲

sv: Ja men visst är den :D

Liborius

Hur ser en perfekt dag ut?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

- Ja det ska verkligen bli super gött att få åka iväg:)

Nelly

* Har du något husdjur?
* Vad består din kamerautrustning av?
* Vad skulle du ta med om du blev strandsatt på en öde ö?
* Har du några syskon?
* Hur lång är du?
* När fyller du år?

Linnea

Så himla fin blogg :D

Rebecca

fina bilder :)

Frida

När började du intressera dig för att måla naglar?
Vilka naglar är du mest nöjd med?

Felicia

Sv: ja eller hur :)

Caroline

sv; ja visst är skorna snygga! inte sköna dock men snygga ;)

frågor:
vad vill du jobba med i framtiden?
favoritartist?
hur mycket pengar lägger du på shopping i månaden ungefär?
favoritlåt?

Rebecka

Hur många iPhone skal har du?
Brukar du träna, isf hur?
Favoritplagg i garderoben?
Vilka tre saker skulle du ta med dig till en öde ö?
Favoritfärg?
Bästa skönhetstipset?

Haha blev lite olika random frågor men hoppas dom funkar;)

Sandra - Med en fästman på Kumla

Kan du inte visa antingen med foton eller video steg för steg på något snyggt men enkelt nagel mönster? :)

Frida och louise

Vad är det bästa med att blogga? svar Tackar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: