slide show

130215


 
 
 
Dagens look. har haft kultur & stilhistoria (nästa vecka har vi en redovisning som ska vara minst 12 minuter lång. kommer gå så bra så....eller inte) och efter det naglar. gjorde en akrylnagel på mig själv med mall och sen en på våran nail trainer, funderar på att göra om mina gelénaglar även om jag bara haft dom i 1 vecka hehe..
Juliaa

Tack så mycket :D

Annika

SV: tack så mycket :D

▲ Lina | fotoblogg ▲

Snyyygggt!
SV: Tack så hemskt mycket. <33

Får man vara fräck & fråga om du skulle kunna rösta på mig i en tävling? Det skulle betyda jättemycket för mig, du behöver inte, men som sagt, det skulle vara väldigt snällt. Om du röstar på mig så kan jag länka till dig i ett inlägg om jag vinner. Jag är bidrag nummer 7 & man röstar här: http://vasses.webblogg.se/2013/february/rosta-rosta-rosta.html#comment <3

Nathalie Tegelstam

Sv; ja det var lite tråkigt men men :)
Super snygg outfit!

Elin

snyggt!
sv: haha ja men visst ;) hoppas du får en fin fortsatt kväll!

Sandra - Med en fästman på Kumla

snyggt, speciellt byxorna :)

sv, hihi tack :)

anna

så snyggt!!

Rebecka

Gud vad fint hår du har! Har du färgat det själv? :)

Sv: Ja visst är den snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: